Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2011 09:37 - ДОБРО УТРО НЕДЕЛЯ!
Автор: zlati1959 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2895 Коментари: 0 Гласове:
1



 Добро утро в неделя!  Време за разкош, за каприз, за забава…Неделята е портокал, 
Цвят оранж със плам и жар. 
Сутрин с лекичка закуска 
Телевизора си пускам. 
Гледам там какво ли не, 
Пия първото кафе. 
Вестникът прелиствам, 
Гледам, или се замислям. 
За събития, проблеми, 
Актуални, наболели. 
Пак чета, прехвърлям 
И накрая го захвърлям. image
Вторият почивен ден 
Е за домакинство отреден. 
Чистене, пране, чинии, 
Прах и пода да измия. 
Хлопам, тропам, щракам, 
Нищо не протакам. 
Най-много за час 
Гледам да оправя аз 
/действам бързо аз 
И готова съм за час/. 
Че следобедът е мой 
За почивка и покой. 
Правя нещичко приятно- 
Вана с пяна ароматна, 
Или книжка романтична, 
Филмче, нещо непрактично. 
После пак в реалността 
Връщам се към пет часа. 
Биричка си взимам, 
Бавничко отпивам 
И мезенце мъничко 
Си нарязвам тъничко. 
Телефонът проверявам, 
На двама трима позвънявам. 
Ще се видим или не, 
Да се разберем поне. 
Ако искат аз съм Ок, 
Ако не със дълъг скок 
Пак се мятам на дивана 
С намерение да стана 
Чак, когато осъзная, 
Че ми писва да се шляя. 
Слагам маска на лицето, 
Мажа си със крем ръцете, 
Всичко се подготвя в мен 
Пак за утрешния ден. 
Лягам рано, имам норма 
За да съм в перфектна форма, 
Че с неделята настъпва зная 
пак на седмицата края.
image

ДОБРО УТРО! Неделя е! image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zlati1959
Категория: Лични дневници
Прочетен: 281124
Постинги: 92
Коментари: 12
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930